when in doubt fuck the world forgett all the things you heard.

Good morning cupcakes!

Jag sitter som vanligt i skolan. Har sjukt tråkigt sitter och lyssnar på paramore och försöker få med mig någon på att tröstshoppa men nej mina vänner har inte tid. Snart blir jag fan djupt deprimerad. Åh mina kära läsare ni vet väll att shopping botar depression? Känner att jag måste shoppa mig själv glad igen. Jag vill inte andla så mycket bara lite ju. Mina väskor kommer trots allt idag. Men grejen är den att jag mår sjukt dåligt då jag är sjuk och har ont i axeln. Och mina nitörhängen är borta så ska springa och kolla om jag hittar sånna i stockholm. Vill ha sånna och någon maffig ring och kanske en berlock till mitt thomas sabo armband sen kan jag må bra i några dagar. Ska bara hitta någon att shoppa med.

Sen jag bloggade sist så har jag varit i london. Bilderna från london börjar komma ikväll. Jag hade sjukt roligt i London och det bästa var såklart att jag fick åka dit med underwood och oli :)

Varför är det alltid så tråkigt i skolan? Någon som kan svara på det?

Cheers Mates!

/Ely

Kommentarer
Postat av: Underwood

Hihi ja london va skoj!

måste ses snart bejbs ;D

xoxo

2010-01-15 @ 01:08:45
Postat av: Underwood

Hihi ja london va skoj!

måste ses snart bejbs ;D

xoxo

2010-01-15 @ 01:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0