You're not a judge, but if you're gonna judge me. Well sentence me to another life.

Hej cupcakes!

Idag har jag stannat hemma från skolan på grund av sjukdom. Snart kommer min pappa och bror hem det blir trevligt för då får jag pressenter. Hoppas dom har köpt allt dom skulle köpa bara och gärna lite mer saker. Nej men jag sa åt dom att köpa en ny dior mascara då jag är i stort behov av det. Nu är det bara sex dagar kvar till jul. Men det är en del andra viktiga saker innan det. Alex fyller år imorgon och på söndag har vi varit tillsammans i fyra månader. Sen är det säkert något annat roligt som händer före jul. Jo juste mami och jag ska försöka ta oss ut i det här vädret och köpa julklappar på lördag eller så.

Men nu mina baby cupcakes så ska jag städa rummet så jag får in alla nya saker här på julafton.

Cheers Mates!

/Ely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0