Well it's nice to meet you sir.

Hej cupcakes!

Har saknat er idag, men har haft trevligt utan er så det så.
Har spenderat dagen åt att ha ett prov, fick även reda på att jag fick vg på nationella uppsatsen i svenskan. Haha fattar inte hur den blåsta läraren tänkte, spenderade en timme åt uppsatsen. Av den timmen gick en halv timme åt till att jag sov, en kvart åt att jag hade tråkigt och en kvart la jag på att skriva uppsatsen.

Efterskolan kom Alex hit, vi gick ut och jag rammlade i snön sådär fem gånger frös som satan när jag kom in igen. Och såklart så ringde Oli då och langade en bil som plockade upp mig hemma för att sen köra hem Alex och sen släppa av mig hos Oli. Vi hade jätte trevligt och Oli fixade massa musik åt min iphone.

Det tog mig dock sjukt lång tid att komma hem och nu ligger jag i sängen och kollar på two and a half men. Ska snart sova och se om jag kommer iväg till skolan imorgon.

Cheers Mates!¨

/Ely



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0