Then for 14000 seconds we made love behind old fears.

Klockan är två på natten och jag kan inte sova. Eftersom att klockan är över tolv så betyder det att det är måndag nu right? Och det betyder att jag kan lägga helgen bakom mig då en massa saker blev knas i lördags. Nu sitter jag i sängen med håret uppsatt i klädd en rutig skjorta och börjar undra hur fan jag ska klara av att ta mig upp ur sängen imorgon. Pratade med alex igår, han kommer hit efter jobbet på onsdag och kanske sover här. Jag hoppas han gör det, skulle vara så mysigt att vakna brevid honom på julafton. Och för första gången sen jag startade den här bloggen så vet jag inte vad fan det är jag egentligen håller på med.

Cheers Mates!

/Ely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0