The catcher in the rye

Sitter hos olivia och disskuterar lite om den som inte får nämnas vid namn. Idag var en bra dag, chillade med sara och oli. Det känns skönt att sara börjar ta större och större plats i mitt liv. För hon är fan helt fucking awesome. Just nu har jag och oli tomteverkstad  hos oli där oli fixar julklappar. Så jävla söt hon är sitter och målar ramar som hon ska sätta bilder i och ge till våran catcher in the rye. Det kommer bli sjukt fint. Och förvånande nog så tog jag med mig sladden till min kamera så nu kan jag lägga in bilder här. Yay, imorgon ska jag till ikea med oli sen kanske min älskade alesch kommer hem till mig. Jag och oli kommer förmodligen vara vakna väldigt länge så det blir nog ett till blogginlägg innan vi lägger oss. Tyvärr så råkade jag ta bort bilderna innan dom hamnade på datorn så bilder kommer i nästa inlägg.

Cheers Mates!

/Ely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0