And after all you're my wonderwall.

Ganska så jävla typskit mitt oflyt så är det en självklarhet att jag inte hittar usb-kabeln när jag har batteri på kameran. Så nu har jag tagit bilder med min iphone istället. Så nu får ju räkna med att det inte är världens bästa bildkvalitet. Tänkte iallafall visa mina naglar och tipsa om två av mina favorit skönhetsprodukter.



Mina naglar som jag la ner en kvart på att fixa.

Lovely, gör läpparna större samtidigt som dom blir mjuka och sköna :)



Nu när det är vinter är den här Lovely att ha i handväska. Så slipper man torra och fula nagelband.



Här ser ni hur lite nageldekorationer jag har kvar. Och då funderar jag på att göra ännu maffigare naglar till nyår :)

Cheers Mates!

/Ely


Kommentarer
Postat av: sandra

snygga naglar, jag gjorde mina igår oxå =)

2009-12-28 @ 06:44:05
URL: http://apsatss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0