skor.

Nu är det lördag och oftast på lördagar så brukar jag åka och shoppa med mamma. Fast nu är jag sjuk så det blir ingen shopping. Det känns väldigt tråkigt med tanke på att jag älskar att shoppa. Dessutom så tror jag att det skulle vara väldigt lätt att få saker av mina föräldrar nu för dom har en hemlighet som jag får reda på om ungefär en månad. Och dom har varit väldigt trevliga idag och igår. Så jag kanske ska be pappa om pengar till mina vagabond skor nu? låter som en bra idé va? skorna kostar ungefär 700 om jag kommer ihåg rätt men å andra sidan är inte prist något problem och jag förtjänar allt jag vill ha. Så ja ni förstår säkert problemet. Nu ska jag iallafall charma till mig skorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0